Непереборні обставини: Гроші дадуть, але дороги не відремонтують - Укравтодор

За висновком Держагентство автомобільних доріг України, дороги у жахливому стані і кожен рік їх становище не покращується, тому що фізично не встигають латати ями.

Жахливі українські дороги. Фото pravda.if.uaПро це сказав глава агентства Славомир Новак в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна", повідомляють Патріоти України.

"Це найгірша ситуація, і виникла вона внаслідок того, що в останні роки дороги просто не ремонтувалися. Якщо доріг 170 тис. км, а в рік ремонтувалося 400 км, ось і результат. Не потрібно бути генієм, щоб це зрозуміти", - сказав він.

Другим фактором, за його словами, що впливає на ситуацію, безпосередньо в поточному і в попередні роки, були погодні умови: температура повітря за зиму переходила через нуль 53 рази.

"Кожен, хто вчив у школі фізику, розуміє, що відбувається з водою при зміні температур і як це руйнує дороги", - сказав він.

"У Польщі - такі ж погодні умови, просто там дороги в кращому стані, а ремонти проходять із застосуванням новітніх технологій. В цьому році ми маємо більше 12 млн кв. м ям на дорогах. Експерти припускають збільшення обсягу ямковості протягом весни до 18 млн кв. м", - спрогнозував він.

"Коштів на сьогоднішній день нам вистачає на 6 млн кв. м. У разі додаткового фінансування в розмірі 1 млрд грн - в цілому вистачить на 8 млн кв. м. Таким чином, мінімум, 4 млн кв. м ям залишаться", - поскаржився Новак.

Він не виключив, що в наступному році ситуація може і погіршитися.

"Можливо, і так. Я не хочу нікого обманювати: немає грошей на ямковий ремонт в необхідному обсязі, є проблема в засобах і на середній ремонт. Якщо ми хочемо за 5-10 років вирішити проблеми ям на дорогах, потрібно відремонтувати всю мережу. Якщо ми будемо ремонтувати 5-6 тис. км на рік, добре, через 10 років забудемо про ями, але у нас все одно залишиться проблема з подальшими ремонтами. Цей процес безперервний", - зазначив глава "Укрвтодора".

Відповідаючи на питання, чи можливий в таких умовах процес капітального будівництва, він відповів, що якщо в поточному році "Укравтодор" отримає реальні додаткові кошти на ремонт доріг в обіцяної суми 15 млрд грн, можна буде говорити про капбудівництво в майбутньому.

"Але якщо нам дадуть ці гроші в другій половині року з умовою освоєння до кінця року - результату не буде. Я можу одразу сказати міністру фінансів: якщо ці гроші нам дадуть в червні з умовою освоєння до кінця року, то краще просто їх не виділяти" , - сказав він.

Новак пояснив, що необхідний час для проведення тендера, пошуку підрядника.

"У розмові з прем'єром я чітко сказав про те, що якщо агентство отримає гроші швидко - вони будуть освоєні, якщо немає, нічого не вийде. Простий вихід з цієї ситуації полягає в тому, щоб кошти переходили на наступний рік. Тоді почати роботи можна буде в цьому році, і продовжити в наступному. Це було б добре, дозволило б плавно перейти до Дорожнього фонду", - резюмував Новак.

Опублікував: Олена Сім
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Завтра починається Великий піст: Що можна робити, а чого не варто - роз'яснення пастиря

неділя, 10 березень 2019, 10:07

З початком Великого посту люди починають задумуватись над тим, що можна, а чого не можна робити під час постування. На сім тижнів православним слід утриматися від розваг, скоромної їжі, грішних помислів і вчинків. Але пам'ятайте - не потрібно зводити п...

"Хитати човен" для українців - це не спосіб перевернутись та втопитись, це єдиний спосіб, щоб прискорити його рух", - Юрій Бутусов

понеділок, 20 березень 2017, 0:42

У бурхливому морі боятися треба не усіх тих, хто качає, і не того, що все гойдається. Україні потрібно боятися не громадянських протестів, а зупинки реформ. Таку думку висловив на своїй сторінці в Facebook журналіст і головний редактор сайту "Цензор.НЕ...